Sezon wyścigowy co raz bliżej a my jesteśmy już po premierach nowych bolidów dwóch czołowych zespołów wykorzystujących silniki wysokoprężne startujących w serii Le Mans 2011 - Audi i Peugeot.
Natomiast w lutym tego roku Peugeot pochwalił się nowym bolidem - 908 HDi FAP
W związku z wchodzącymi w tym roku nowymi przepisami technicznymi ograniczającymi pojemność jednostek wysokoprężnych z 5,5 do 3,7 litra w obu przypadkach pod maską znajdziemy nowe silniki o słabszej jak do tej pory mocy. Zmiana ta spowodowała to że inżynierzy pracujący nad tymi modelami zwrócili jeszcze większą uwagę na aerodynamikę - w związku z tym Audi zrezygnowało z tradycyjnego otwartego nadwozia.
Pozostaje nam teraz czekać na odpowiedź innych zespołów w tym Aston Martin Racing, który od zakończenia poprzedniego sezonu pracuje nad nowym bolidem z silnikiem benzynowym i zapowiada detronizację bolidów z silnikami wysokoprężnymi.