Premiera nowego sezonu ILMC już za nami i na sam początek mamy miłą niespodziankę ponieważ nie zwyciężył żadna z fabrycznych ekip faworytów - Audi lub Peugeot - a zespół ORECA-Matmut w bolidzie Peugeot 908 HDi FAP. Startujący z piątego miejsca startowego prototyp przebijał się systematycznie do przodu w wyniku bezbłędnej jazdy kierowców, najszybszego pit-lane i trafnych decyzji inżynierów prowadzących zespół w tym wyścigu.
ORECA-Matmut - zwycięzca Sebring 12h |
Wyścigi się kocha albo nienawidzi. Ale jak się kocha naprawdę i z wzajemnością wówczas się je wygrywa - przykładem niech będzie deklaracja ze zwycięskiego bolidu.
więcej zdjęć na stronie zespołu www.oreca-racing.com |
Jednocześnie trzeba podkreślić fantastyczny start zespołu OAK Racing i trzecie miejsce w klasie LMP2 z całkowicie nowym bolidem dla którego był to praktycznie pierwszy poważny test. Niestety problem z alternatorem, którego rozwiązanie zabrało około 22 okrążeń pozbawiło ekipę pierwszego miejsca w swojej klasie.